Friday, October 24, 2008

Taman Mini Kash

Ada cerita baru dari laman di bilik saya. Biarpun dah berbulan-bulan saya beli batu-batunya, namun baru beberapa hari lepas punya masa untuk mereka-reka.

Kasihan melihat anak-anak pokok saya (tak bersiram dari dari cuti raya). Nasib baik masih segar semuanya (survive macam tuannya- hahaha!).

"Feeling-feeling Bali kah?". Balas seorang teman sebaik saya mms gambarnya.

Sempat juga saya zoom telefon tangan ke poolside di tingkat bawah. Ingatkan nak turun mandi malam ini tapi terlupa ada date dengan MB untuk menonton Mamma Mia di Gurney Plaza.

Ada yang sudah tonton filemnya? Bagaimana?

Budak Kopi - Tak sabar nak tunggu kad kahwin Ieja, teman lama saya di Kuala Lumpur. Lama kami tak jumpa. Tup-tup dah nak kahwin rupanya. Tahniah ya!

No comments:

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...