Wednesday, October 22, 2008

Khabar Dari Bali

Pernah ke Bali? Apa yang istimewa?

Barangkali itu persoalan yang sering bermain di minda anda sekalian. Hampir setiap tahun juga (jika berpeluang) saya pasti tak lepaskan peluang untuk menjejakkan kaki ke bumi Pura ini. Peluang sekali lagi baru-baru ini (urusan kerja) membawa saya buat pertama kalinya untuk tinggal bermalam di Sanur.

Sebuah kawasan penempatan yang terletak di bahagian selatan (berhampiran Kuta dan Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai-Denpasar).

Berbanding tempat-tempat tarikan lain, Sanur lebih sunyi namun sarat dengan aktiviti penduduk lokal yang unik dan tersendiri. Jika anda mahukan sesuatu yang berlainan, nah, Sanur barangkali punya apa yang anda inginkan- spa, ketenangan, pantai yang bersih, makanan yang enak-enak, hotel yang privasi namun pada harga dan ringgit yang berpatutan.

Banyak sebenarnya yang ingin saya berkongsi dengan semua namun dek kekangan waktu dan faktor menulis perlu masa yang panjang, saya paparkan sahaja seleksi gambar-gambar yang sempat saya pilih sendiri sepanjang berada di sana.

Mahu lihat lebih gambar-gambar menarik sepanjang trip saya ke sana? Sila klik photoblog baru (masih dalam peringkat beta) saya di sini ya! Jangan lupa bookmark. Terima kasih. :)

http://www.photoblog.com/stabuxguy/

Budak Kopi.

4 comments:

Anonymous said...

one of the best place for VK.

amiloved said...

Hi stabux, I am a new reader, hooked on your blog dah 2 hari duk baca ur past entries. I like your photos - they are all full of smiles and grins - you're a very cheerful person!
Sanur memang indah tapi sayang pantainya tak sesuai untuk bermandi manda bukan?

stabuxguy said...

thafiexq,

yeahh am agree wif yu buddy... Bali is the best place for VK... haks... nanti kita pi reramai ajak bang Rudy sama ya... tapi kalau yu dah join MAS lagi cung... bleh Rudy dapat free air tix... hehehe...

amiloved,

ya Sanur mmg indah tapi pantainya agak tidah bagus jika mahu mandi-manda. tapi malamnya enak sekali untuk jalan2 di sekitarnya... damai!

terima kasih krn singgah ya~

K.

Cik Remyza said...

huh...
bestt nyer jumpa member...

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...