Wednesday, July 2, 2008

Call Card - Kashatwork (!)

Ini adalah sample rekaan call card Kashatwork yang saya reka kira-kira hampir setahun yang lalu. Bersifat peribadi dan antara corak hasil kerja yang saya gemar.

Lama juga saya tidak mengemaskini-kan maklumat di dalamnya. Tak banyak yang berubah- Kini saya aktifkan kembali Kashatwork.

Tunggu sahaja saya layangkan buat anda ya!

Untuk makluman, sila layari http://kashatwork.fotopages.com

Terima kasih!

Stabuxguy - Teringat watak lelaki lembut bernama Sam di dalam rancangan 2+1, "Hai, my name is Sam. This is my card!".

No comments:

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...