Tuesday, June 10, 2008

Tag, Oh Tag!

Kena Tag- bukan tak pernah, masuk kali rasanya entah yang ke berapa kali cafe saya ini di tag. Macam-macam bentuk dan cara. Seronok (dan adakalanya kelakar juga soalannya) tapi maaf ya, [Y]- teman saya (kami kenal sewaktu belajar di kolej yang sama dahulu). Kerana mengambil terlalu lama masa untuk menjawab. Nasib baik tag you kali ni simple-simple je soalannya.

Mahu kenal lagi saya dengan lebih dekat?

Selamat membaca!

1 Jam Yang Lalu Apa Anda Buat

- google, baca paper, kerja dan teringatkan seseorang!

1 Hari Yang Lalu Apa Anda Buat

- bersukaria di Pariss... opss! Perlis... seronok! Saya dan Kak Sam asyik makan aja. Ke Padang Besar...

1 Jam Lagi Apa Anda Akan Buat

Lunch? Duh! Perut saya dah berkeroncong...

1 Hari Lagi Apa Anda Akan Buat

- menanti seseorang & pindah rumah... yeay!

1 Orang Terakhir Yang Sms Kamu

- encik Lexus!

1 Orang Terakhir Menelefon Kamu

- encik Lexus!

1 Makanan Yang Baru Dibeli

- belum keluar ke mana-mana. Dari pagi saya di bilik aja. Hanya makan sekeping roti. Huhuhu...

1 Barang Yang Baru Hilang

- Eh, macam tau-tau pula. Kasut. Ya, saya baru aja kehilangan kasut gym saya berjenama Nike jumaat lalu. Salah saya. Siapa suruh letak di pintu luar. Ralat pula...

1 Cerita Yang Baru Ditonton

- Maksud kamu, wayang? Superheroes Movie. Bagus di permulaan cerita tapi kian bosan dengan pelbagai slapstik yang tipikal. Sekadar berhibur, boleh la...

1 Hal Yang Terakhir Digossipkan

- Hahaha... tiada rasanya. Tidak punya teman-teman di sini untuk bergossip seperti di Kuala Lumpur... sekadar bercit-cat di YM aja...

1 Kata Yang Ingin Diluahkan

- "Bisa awak menjaga saya, selama-lamanya?".

1 Buku Yang Sudah Dibaca

- Paulo Coelho - Like The Flowing River (Bagus!!)

1 Penyakit Yang Sering Datang

- Angau! Hahaha... takder la. Saya sering diserang gastrik. Tapi cuma bila degil menolak breakfast. *wink wink*

Ok, [Y] saya dah jawab tag anda. Harap soalan-soalannya bisa memuaskan hati anda ya. K lah. Mahu sambung kerja.

Jumpa lagi!

Stabuxguy - Menghitung hari...

No comments:

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...