Friday, April 6, 2007

tiket F1, my sepupu dan DVD buat si klien

lop! hari kedua saya menulis di sini.

dude, kamu di starbucks ya? nope. tidak hari ni. *takkan le hari2 nak lepak starbucks je ya tak? hahaha!

semalam saya ke rumah AM. beliau menawarkan saya dua tiket F1.

"tapi sabtu la.... nak pegi?".

sabtu pun sabtu la.... janji dapat rasa gak feel tahun ni kan. belum plan nak ajak sapa. kalau last year saya bawa 'my future' someone (kononlah!) - yg tak jadi.

tahun ni? serikkk!

saya maybe ajak si polan... atau si polan.... kawan2... ah, lebih senang. mana yg rapat and saya 'selesa' dengannya....

btway kita HOLD dulu citer F1 ya. besok2 bleh citer.

jika bulan lalu, my aunty di lumut telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan (masih ingat yasmin soraya?), sekarang giliran sepupu saya pula. dah pun dimasukkan wad semalam di HUKM dan dijangka bersalin hari ni.

erm, tak sabar2 dah ni nak 'timang cucu'. eh jap.. silapp. hehehe... kalau sepupu apa ya? anak sedara? ermm... dua pupu kot. hah, nanti kena check balik... :o)

actually mmg nak pi lawat her semalam kat HUKM, and her hubby (abg taq) pun dah siap sewa apt lagi kat area situ, senang sesapa (sedara-mara) yg nak pi melawat. esp memana yg dok jejauh tuh- kelantan etc.

mmg lately definisi saya berubah sedikit demi sedikit. kalau dulu saya agak pasif dalam hal-hal yg melibatkan keluarga, sekarang saya sedar, suka atau tidak, merekalah segala-galanya.

tambah pula dengan saya ni yg agak manja, rengek pada aunty nak makan itu ini, dr kecil suka diberikan perhatian- duh, teringat tiba-tiba kat my mom. erm, buat saya sebak terkadang.

saya selalu mengimpikan suatu hari, semoga saya juga bisa menjadi seperti AM (sekurang-kurangnya!) atau mungkin lebih baik lagi. baik AM, kak sam... mereka adalah antara idola-idola saya. saya bangga dengan mereka. punya kehidupan sendiri, biarpun tanpa mereka-mereka yang sepatutnya namun saya percaya, mereka bahagia.

saya juga punya rancangan. jika mampu, ingin saja saya terbang dan menetap di bali. yeah, mungkin- suatu hari. siapa tahu. bali- such a lovely place.

jika dulu saya pernah jatuh cinta dengan langkawi, namun bali terus memaut-maut hati saya untuk kembali lagi. saya suka kan kedamaian dan kesederhanaan. jauh dari sebarang gangguan. anda bisa lalui hidup yg mudah dan relaks.

mungkin- ah, itu hanyalah impian. setiap orang berhak mempunyai angan-angan kan?

[ dude, dvd dah siap? i nak show kat my boss monday masa meeting! ]

alamak! ok, ok. saya cuba. mana nak kejar F1 lagi... ke hospital lagi.......

"dude, rezeki tuh...".

*mana yg penting kena la dahulukan. pepandai!

stabux

1 comment:

samantha said...

Dude...jika ku bisa bina rumah di Bali, kamu bisa netap dulu di sana sementara ku menjelajahi melihat dunia sepuas hati sebelum akhirnya pulang dan "menghitung hari" di Bali..lumayan ngak...:)

Dan kita bisa bercanda lagi di pantai Kuta..merenung kebiruan awan...menghayati kehijauan laut dan mengungkap bicara hati.....

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...