Sunday, April 15, 2007

Lega!

ya, saya lega. bangun pagi saya senyum sorang-sorang. kenapa?

hey, dude... angau ya! *usik AM*

saya paling. jeling hp berkali-kali.

semalam [ bahkan seharian ] semalam saya menunggu sms, panggilan. buat hati saya jadi tak keruan. mana dia? apa dia buat? hey, hey... sabar key...

saya peluk si bobo. "bo, dia ingat sama aku kah?". *mati la cakap sorang-sorang*

"sorry dear, i tak berapa sihat semalam. i collapsed masa presentation kat school."

collapsed ? what? mendengarkannya- tentu sahaja buat saya risau!

"you okay now?".

"yeahh... don't worry. saya dah okay. mm, balik KL sok. tak sabar nak jumpa!".

huh, buat saya senyum sampai ke telinga!

"rindu."

"ya, saya juga!"

oh-oh...

dude, today watpe? *tukar topik*

erm, ermm... saya meneliti 'jadual' harian.

ada lagi 2, 3 perkara. 1st is ada interview kat cheras sana. [ kerja baru lagi? ]

ya. ya.

lagi?

photoshoot. ya, dah janji ngan si zoel petang ni.

mana?

ah, mana lagi. amadesa je la. cantik apa. susah nak sgt pilih lokasi. untuk tv3 actually. casting new series, tari tirana minggu depan. memula tu cam tak nak je tapi desakan teman-teman dan orang produksi sendiri buat saya rela hati untuk mencuba.

ah, apa salahnya (even pesan kak sam masih terngiang-ngiang), tapi ermm... alah, pergi je. dapat tak dapat belakang kira. kebetulan saya pun free minggu depan.

hari keluarga.

tinggal sebulan lebih je lagi. tak sabar sebenarnya. lokasi yg sama. mana lagi kalau tak melawi sana. [ duh, dah tergambar-gambar pantai bachok yang damai, angin sepoi-sepoi bahasa, pokok ru, kelapa... ]

tahun ni saya bakal memegang jawatan rasmi sebagai jurukamera (video). zoel pula bertanggungjawab dalam kerja-kerja fotografi.

"dude, si dia... erm, ikut?".

erm belum tentu. ikut kelapangan. cadangan nak mengajak tu ada. ah, mahukah dia?

[ how i wish la kan si dia boleh ikut serta. opss! ]

dude, dah kul 12 ni. what time nak siap??!

oh- oh. gtg. nanti tulis lagi ya. ciao!

stabux

No comments:

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...