Thursday, April 5, 2007

dari meja stabux : intro

hai, nama saya stabux- stabuxguy (senyum!). anda bisa panggil apa sahaja. yg pasti keje saya hari2 di sini- memerap di cafe kaki lima ini dan saya akan menulis ttg apa sahaja, yg ada di sekeliling. bergantung kepada minat dan definasi saya sendiri.

saya bukanlah sesiapa. stabuxguy hanyalah manusia biasa. cuma menulis membuatkan saya merasa (dan mungkin) pernah menjadi 'luar biasa'. lalu saya kembali memilih untuk turun (perlahan-lahan) dan kembali kepada kehidupan biasa.

sehirup kopi (oh, saya bukanlah peminat sejati!) dan barangkali segelas venti frappucino bisa menghilangkan dahaga- dan ya, sebagai tiket untuk saya terus kekal 'berfantasi' dan menulis di sini. tak mengapa (sah-sah dah muka regular!).

sabtu dan hujung minggu adalah hari yg 'dasyat'. banyak dateline yg perlu saya kejar. ada juga jemputan yg terpaksa saya tolak.

untuk tahu lebih lanjut, teruskan bersama saya ya!

stabux

4 comments:

samantha said...

yeahhhh....the first person to post a comment.......yeahhhhhh

keep on writing dude......"Life is many things but fair is not one of them...." So, keep on writing..:)

samantha said...

yeahhhh....dapat dengar radio Malaya walaupun tak paham lagu-lagunya..:0 yeahhhhh.....

Thank u.....boleh I praktis cakap Melayu..ni asyik cakap Cina je....:)(my flatmates la...I dengaq je....:)

samantha said...

Mr.Stabuxguy, to welcome your new "life", allow me to share one of my best reminder in life -"Success always occurs in private, and failure in full view" (Unknown source). Happy living!

Lurrrvvvee from Christchurch, always.

stabuxguy said...

wow, kak sam... sampai 3 sekali dikomennya... ingat 'peminat' mana tadi... huhuhu... btway, thx ya kak... really appreciate that... :o)

regards,
stabux

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...