Sunday, August 17, 2008

Introducing... Sarah Yasmeen!

Haks... hampir tiga hari saya sibuk dan tiada masa untuk menaip atau memuat apa-apa di sini. Pagi ini, bangun sahaja dari tidur, sambil mendengar lagu-lagu muat-turun dari filem-filem Hindi popular- Kabhi Alvida Na Kehna, Kal Ho Naa Ho, Mohabbatein dan Taal, antara filem-filem kegemaran saya (ya, entah kenapa mood saya berbaur Bollywood sejak malam tadi- hahaha!), saya edit-edit beberapa keping gambar Sarah Yasmeen, adik sepupu saya. Dah lama Sue, aunty saya dok tanya-tanya gambar-gambar anak kesayangannya ini. Ok, Sue- dapat e-mail?

Ya, ya! Sekali lagi saya kenalkan kepada anda semua... my adik sepupu, Sarah Yasmeen!

Berusia 3 tahun dan cukup kaletah. Biarpun kami jarang berjumpa (Yasmeen di Lumut bersama ibu dan ayahnya), namun dia cukup manja dan mudah rapat dengan saya. Kat bawah ni ada saya sertakan sekeping gambar (sebelum dan selepas) saya dan Yasmeen. Tak banyak yang saya ubah- cuma bermain dengan lighting dan warna sahaja. Sekadar suka-suka!

Sekadar berkongsi. Selamat menikmati. Oh, selamat berhujung minggu!

3 comments:

Anonymous said...

Sarah Yasmeen...what a nice name and she's so adoreable too.Pic sebelum, selepas....nice!! ;)

Anonymous said...

Saya masih ingat..filem Taal. Pernah terharu..nangis sikit2. :)
Best ...really romantic.

Sampaikan salam pada Yasmeen. Lawa!

zackzara said...

She is as cute as her name! Cantik angle pics dia..so classic! ;)

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...