Pages

Wednesday, June 30, 2010

Jemputan Album Terbaru Aizat...

Salam semua...

Apa khabar? Hai macam menulis surat/emel pula.

Tak sangka dah lama tak update blog, mengulas apa-apa filem/album terbaru artis tempatan tanahair (mungkin ada yang mengingat dan pernah 'ter'baca ulasan-ulasan yang saya buat?), masih ada rupanya yang mengirim undangan dan jemputan ke majlis-majlis pelancaran sepertinya.

Teringat suatu ketika, dari majlis berbuka puasa hinggalah ke pelancaran filem-filem dan album terbaru, bertemu dan bersua empat mata dengan Nasha dan Vanida, berjabat dengan Ning dan Vernon (di mana anda ya sekarang, Vern?), Siti lebih-lebih lagi (ya, saya pernah menari untuknya di suatu majlis Hari Raya!)... paling utama Jee idola saya dari zaman sekolah (sekadar menyebut beberapa nama), buat saya tersenyum sendiri- indahnya kenangan itu!

Buat yang mengundang, saya dahulukan ucapan terima kasih. Namun berat hati saya untuk menghampakan jemputan, sekadar menyokong dan memberi senyuman dari jauh, kekangan dan budaya kerja tidak mengizinkan saya untuk meluangkan masa. Saya hanya bisa harapkan yang terbaik buat anda, baik media, selebriti-selebriti tanahair yang dikasihi, Aizat terutama sekali (terima kasih jika anda membaca ini)- semoga anda terus sukses dan berjaya.

Ikhlas,
Kash a.k.a. Stabuxguy (",)

p/s : Ajami, SM, Joe Lee, Juan- saya rindu anda!

0 comments: