Friday, January 2, 2009

Kek Pra Harijadi Yang Awesome


Terima kasih! Terima kasih kepada Dr. IDA (atau mesra saya panggil Kak Ida) kerana membuatkan saya buttercake yg amat-amatlah awesome ini (walaupun tak rasa lagi sebenarnya).

Berkali-kali MB ingatkan, IDA, IDA- isteri abang hensem, bukan MAMACHUPAN!

Hahaha, saya tertawa. Memang saya ada masalah untuk mengingati nama sesetengah teman-teman lebih-lebih jika mereka mempunyai nama yang hampir sama. Contohnya Kak Ida dan Kak Intan (Mamachupan). Jenuh juga saya mencuba namun masalah yang sama juga terjadi. Apapun terima kasih sekali lagi di atas susah-payah membuatkan kek ini ya.

*ok, now dah rasa- hmmm... memang awesomme!!

Saya kata awesome atas beberapa sebab- selain menawan selera (uhh- ada blueberry di atasnya!) pastinya kerana ianya dibuat dengan penuh kasih-sayang!

Kek pra harijadi katanya.

Harijadi?

Saya senyum. Tahun baru, bertambah lagi satu angka usia saya-

Stabuxguy .

2 comments:

Mama Chupan said...

Happy birthday Kash.. May this year bring you more good things in life.. !

Fizz Zaquan said...

Happy Birthday Kash~! All the best for you and take care ok~!

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...