Sunday, October 28, 2012

Ahad Di Kuala Triang


Salam semuanya! Apa khabar? Masih dalam mood beraya? Bagaimana Ahad anda?

Terjumpa kawasan pantai baru hari ini. Terima kasih kepada Ayda, teman sekerja kerana membawa saya 'meneroka' kawasan ini di kampungnya. Kagum saya seketika. Tenang, aman - teruja melihat kawasan sekitar. Sepuluh bulan saya di Langkawi, baru kali ini Ayda membawa saya ke sini. Buat saya semakin sayang dah jatuh cinta kesekian kali dengan Langkawi :)

"Itulah you. Dah banyak kali I ajak, tapi you busy...".

Haha... saya tergelak. Ayda baik. Rajin dia menemani saya jika punya kelapangan.

Dari rumahnya, kami menaiki motor ke kawasan ini (dia berkeras meminta saya memarkir kereta di rumah).

"Naik motor lah syok! Boleh masuk kampung...".

Seakan kawasan di dalam syot-syot filem 'Ombak Rindu'- nah, saya kongsi dengan anda. Buat masa ni saya namakan dia 'Pantai German' (diambil sempena rumah pasangan dari Germany yang tinggal di hujung pantai). Saya pasti ke sini lagi. Thanks, Ayda!










Stabuxguy

No comments:

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...