Sunday, September 23, 2012

Pagi Ahad Kash Dan Iklan Kreatif

Hai, apa khabar Ahad anda? Bangun pagi? Oh, bersedia untuk makan pagi- saya? Sudah sesuatu yang rutin bagi saya, awal-awal sudah terjaga. Kebelakangan ini saya sibuk menguruskan 'sesuatu'. Apa dia? Haha.. sabar. Nanti kalau semuanya berjalan lancar akan saya war-warkan. 

Obses membaca dan melayar beberapa laman 'freelance web designers' sejak akhir-akhir ini memberi saya inspirasi. Ralit ke sana-sini, tumpuan saya tersinggah di satu blog yang mengandungi himpunan iklan-iklan kreatif di bawah ini (ada antaranya buat saya tersenyum sendiri). Ada yang tepat dan bisa difahami, tak kurang yang harus anda perhati dan 'super' selami. 

Antara sebab waktu kecil-kecil saya suka menonton tv dan merenung iklan di majalah. 

Okay, nikmati Ahad anda ya. Jangan sampai tertumpah kopi. 

Jumpa lagi!

















Stabuxguy

No comments:

Featured Post

Coronavirus - Saat Getir Malaysia dan Jenaka Cik Kiah Yang Trending!

Jumaat, 27hb Feb 2020 10.25 malam Assalamualaikum... Ralit dari pagi, banyak juga hal-hal di guesthouse yang perlu saya ...